09 augustus 2014

De leegte die je achterliet

Lieve Eric,

Op talloze momenten ben je in mijn gedachten, dat voelt goed. Ik voer in gedachten de gesprekken met je die we nooit meer zullen voeren, soms betrap ik mijzelf op een glimlach wanneer ik je in gedachten iets scherpzinnigs hoor zeggen op die manier die jou kenmerkte.

Soms zijn er momenten waarop ik je intens mis, zoals nu. Ik had je zo graag nog zoveel dingen willen zeggen, willen kunnen delen wat mij bezighoudt. Ik mis onze dagelijkse mails. De leegte die je achterliet is koud en maakt me eenzaam.

Je was één van de weinig mensen bij wie ik mezelf in alle aspecten van mijn zijn durfde te laten zien, jij gaf me het veilige en geborgen gevoel dat het goed was. Zo graag had ik je nu geschreven, gedeeld met je wat mij bezighoudt.

Ik mis je.

Kusssss


0 reacties:

Een reactie posten