18 februari 2014

Verhaal van de maand (augustus 2004)

Normaal gesproken kan ik enorm veel terug vinden, ook van websites die al jaren niet meer bestaan. Mijn favoriete hulpmiddel hiervoor is web.archive.org

Jammer genoeg heeft deze me in relatie tot Eric zijn verloren schrijfsels weinig opgeleverd, nu had dat me sowieso voor een dilemma geplaatst want her-publiceren is niet wat mijn keuze heeft. Maar via de archieven had ik wel naar menig verloren gegaan verhaal kunnen verwijzen en zo toch enig nalatenschap hier kunnen delen.

Er is één verhaal dat ik via het webarchief heb kunnen traceren, een verhaal over twee vriendinnen Liesbeth en Karin genaamd. (dit verhaal werd ook gepubliceerd in Slavegirl Magazine 119)
Om het verhaal te lezen open je de site via het archief, klik vervolgens links op 'Verhaal van de Maand' en als het goed is zou het verhaal in het rechterscherm moeten openen.


0 reacties:

Een reactie posten